Проверка на реалността.Новите оръжия на маркетинга

Автор: Гай Кавазаки

Формат: PDF PDF Защита: Несъвместим с:

Коментари: 0

Издател Enthusiast
Език български
Формат PDF
ISBN 9789542958444
Баркод 9789542958444
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Е-книги

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg

Гай Кавазаки е основател, партньор и предприемач в Garage Technology Ventures. Съосновател на Alltop.com, „онлайн списание за всички популярни теми в интернет”. Преди това е бил член на екипа на Apple. Кавазаки е автор на осем книги, включително „Изкуството на старта”, „Правила за революционери”, „Как да побъркате конкурентите си”, „Да продадеш мечтата” и „Пътят на Macintosh”. Той притежава бакалавърска степен от Университета Станфорд и магистърска степен от Университета UCLA, освен това е Доктор Хонорис кауза от Колежа Бабсън.