Формат:
PDF
Защита:
Несъвместим с:
Издател | БТП-ЕООД |
Година на издаване | 2021 |
Език | български |
Формат | |
ISBN | |
Баркод | |
Категории | Авто-мото, e-Списания |
Новият брой на сп. ЛОГИСТИКА – бр. 3 / април 2021
Ивайло Комбаков е интересна личност. Той има натрупан богат опит както у нас на различни позиции, така и в чужбина, което го прави събеседник, който има какво да сподели. Списание ЛОГИСТИКА разговаря с него по един много хубав повод - 30-годишнината от основаването на АГРИ-М - фирмата, на която той е управител вече четвърта година.
С церемония по първа копка през март DHL Logistics даде старт на строителството на новия си логистичен терминал. Той ще се намира в комплекса на компанията в близост до летище София. Вижте какво ще представлява новата логистична база на компанията и какви допълнителни услуги, ще могат да получат клиентите, когато тя бъде готова!
През 2003 г. Никола Рангелов, собственик и управител на Рефран, започва производство на неформовани огнеупорни материали в нает малък цех в близост до бившия металургичен гигант Кремиковци. Днес фирмата притежава 2 собствени производствени площадки, а от продуктите и услугите й се ползват почти всички български фирми от металургичната индустрия и енергетиката.
В брой 3 / 2021 на сп. ЛОГИСТИКА може да прочетете още:
Когато е горещо, оставяме екипа да действа. Когато е спокойно, се учим - Веселин Стоянов, управител на Транспрес – първият гост в СРЕЩИ НА КАФЕ
ЕВРОМАРКЕТ КАРИ с нов административно-сервизен център
Павел Бандилов: Инвеститорите поставят все по-къси срокове
Еднорог с жълта раница ще доставя стоки по домове и офиси - България е сред звездите в портфейла на испанската Glovo
Ще има нови терминали на пристанище Варна - Ангел Забуртов, генерален директор на ДП „Пристанищна инфраструктура“
В разширената дигитална версия на априлския брой на сп. ЛОГИСТИКА можете да прочетете още:
Успехът също трябва да се анализира
Риск, прогнози и инвестиции в интелигентни решения
Карго грабители сменят стратегиите си
Новият път на коприната променя градове и хора
Кофас: Съществуват рискове за българската икономика
Идва ли времето на Robotics-as-a-service?
Тест: Mercedes-Benz EQV300
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]