Маркетинг на финансовите услуги

Автор: Тина Харисън

Коментари: 0

Издател Класика-и-стил
Брой страници 450
Година на издаване 2004
Корици твърди
Език български
Тегло 891 грама
Размери 24x17
ISBN 9543270066
Баркод 9543270066
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Днес секторът на финансовите услуги преживява безпрецедентни промени в своята история.
В съвременните условия финансовите услуги и техният маркетинг излизат на предна позиция. Значителните регулаторни промени, развитието на технологиите, новите играчи на пазара, както и предизвикателството от страна на все по-образования и мобилен клиент, оказват огромно въздействие върху конкуренцията в сектора и върху ролята на маркетинга за създаване и поддържане на конкурентно предимство.
"Маркетинг на финансовите услуги" е чудесно въведение в този важен сектор, което ясно демонстрира как маркетинговата теория се прилага на практика. Настоящата книга е изключително добре написана, като логическата й структура е съобразена с основните принципи на маркетинга (поведение на купувача, сегментация, разработване на продукти, дистрибуция, ценообразуване и реклама). Освен това са включени новаторски и актуални маркетингови подходи, като маркетингът на взаимоотношенията и клиентската лоялност. Разглеждат се и технологичните новости в системите за доставка, между които телефонното и интернет банкиране, както и използването на ИТ в маркетинга, основаващ се на бази данни.
С критичен поглед към литературата в тази бързопроменяща се окръжаваща среда, настоящата книга е изключително актуална и разглежда последните регулаторни изменения, както и новите форми на финансови институции.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg

Тина Харисън е преподавател в Школата по мениджмънт към Университета на Единбург, където от 1993 г. преподава маркетинг, маркетинг на финансовите услуги и междуфирмен маркетинг. Била е изследовател в Центъра по проучвания на финансовите услуги в Университета в Манчестър. Д-р Харисън е написала и публикувала множество статии и материали по темата за маркетинга на финансови услуги и провежда проучвания за няколко финансови институции, между които Girobank, Cooperative Insurance Society, Homeowners Friendly Society, Dunfermiline Building Society, Scottish Windows.