Маркетинг съвети от А до Я

Автор: Филип Котлър

Коментари: 0

Издател Класика-и-стил
Брой страници 188
Година на издаване 2005
Корици твърди
Език български
Тегло 402 грама
Размери 22x14
ISBN 9543270163
Баркод 9543270163
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Най-уважаваният капацитет в областта на маркетинга - Филип Котлър, предлага свежи и стимулиращи идеи за това как ще се променя маркетингът в настоящето и в бъдещето и как специалистите по маркетинг трябва да се променят заедно с него.

Котлър анализира осемдесет от фундаменталните концепции в маркетинга и споделя задълбочените си размисли и мъдростта, натрупана в резултат от четиридесетгодишния му тежък труд в тази област. С безспорни аргументи разяснява теми като: създаване на марка, конкурентни предимства, творчество, управление на връзките с клиенти, маркетинг, основаващ се на база данни, диференциация, иновация, позициониране и сегментиране и т.н. Темите са подредени по азбучен ред, което осигурява лесен достъп до тях.

През следващото десетилетие, а и след него, променящите се реалности и от пазарна, и от потребителска гледна точка ще доведат до пълно преоткриване на маркетинга, категоричен е Котлър. Работата на маркетолозите няма да бъде да продават онова, което компанията им произвежда. Те ще съсредоточат усилията си върху подготовка на маркетингови инициативи по отношение на изграждане на марката, обслужване на клиенти, рекламни кампании и дори връзки с медиите.
"Маркетинг съвети от А до Я" предлага инструментариума, който ви е необходим, за да се конкурирате успешно в борбата за клиенти на бързо променящите се пазари. Целта на автора е да предостави на читателите най-добрите принципи и практики за ефективен и иновативен маркетинг, за изграждане на устойчив и печеливш бизнес.

Отличаваща се с достъпен стил, книгата има широко практическо приложение. Предназначена е за мениджърите, които се нуждаят от подробен наръчник по маркетинг, както и за всеки, който проявява интерес към фундаменталните концепции на най-добрия лидер в маркетинговата теория.

"Филип Котлър е за маркетинга това, което е Питър Дракър за мениджмънта. Идеите на Котлър са безкрайно интересни, приложими и изпреварват времето".
Ал Рийс, автор на Залезът на рекламата и възходът на PR

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg

„Марките не умират сами, маркетинговите вампири ги убиват. Марките се търгуват, обменят на бартер и разпадат..."
„.Добрата новина за Вас, поклонници на маркетингово изкуство, е че маркетинг винаги ще има, а лошата новина е, че той няма де е такъв какъвто сте го научили. Избрах да ви дам 80 от най-важните понятия и идеи, които са необходими на бизнесмените за воденето на техните битки в този бързо променящ се пазар".

...............................
Съветите в книгата на Филип Котлър са предназначени за мениджъри, които желаят да се усъвършенстват, да обогатят познанията си в областта на маркетинга. Мениджмънтът е изкуството да избираш целеви пазари, да откриваш, намираш и задържаш клиентите си и да налагаш марката.
За да бъде гарантиран успехът, всеки мениджър трябва да определи своите принципи, а Котлър е достатъчно изчерпателен и категоричен: „ Всичко е марка, дори и самите Вие" , споделя той. Струва ли си обаче да му се доверим? Отговорете си сами! Котлър е определян като пионер на социалния маркетинг и е наричан „баща на маркетинга". Според класацията на авторитетния „Файненшъл таймс" той е поставен в четворката на най-големите имена в мениджмънта на всички времена заедно с Джак Уелч, Бил Гейтс и Питър Дракър.
В книгата е цитиран и Роберто Гоизуета (1931-1997), легендарен изпълнителен директор на Coca- Cola, който казва че „ Дори да ни изгорят всичките заводи, това няма да се отрази на стойността на компанията, защото нашата политика се базира на марковия франчайз."
„Маркетинг съвети от А до Я" е една своеобразна библия за всеки, който иска да прави успешен бизнес. В нея е генериран многогодишен опит и забележителна като обем практика в отношенията продавач-клиент. „Днес - заявява Котлър, - големият шеф е клиентът. Благодарение на интернет, той има предимството да е подробно запознат с това, което купува. Дайте власт на потребителите!"
А всички ние в определени моменти сме и купувачи, и продавачи, нали!

Мария Григорова, Хеликон - Пловдив, Център

Филип Котлър е професор по международен маркетинг в Колежа по мениджмънт Кеllogg при Northwestern University. Професор Котлър е автор и съавтор на 15 книги, в това число Маркетинг Мениджмьнт, Девето издание определена от Financial Times като една от 50-те най-добри бизнес книги, които някога са издавани, Социален маркетинг, Маркетинг обекти и Маркетинг на нациите, публикувани от The Free Press. Членовете на Американската асоциация по маркетинг го определят като лидер в маркетинговата теория. Удостоен е с oтличията Paul D. Converse Award, Steuart Henderson Britt Award, наградата за Изявен преподавател по маркетинг, Приза за Маркетинг постижения, наградата Charles Coolidge Parlin и наградата Преподавател на годината по маркетинг. Котлър е почетен доктор на Университета в Стокхолм, Университета в Цюрих, Атински колеж по икономика и Колежа по икономика в Краков.