*Стратегически маркетинг

Автор: Невяна Кръстева;Ива Петрова

Коментари: 0

Издател Парадигма
Брой страници 142
Година на издаване 2005
Корици меки
Език български
Тегло 153 грама
Размери 20x13
ISBN 9543260141
Баркод 9543260141
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

В България потребността от маркетинг въобще и по-определено от стратегически маркетинг все още не е безспорно призната от бизнеса. Поради неразвитостта си пазарът и по-скоро пазарният успех се схващат като спекулативен резултат на неочакван предприемачески усет.
Една от целите на тази книга е да се изяснят идеологическите основи на маркетинга и неговата роля като ключов определящ фактор при демократична икономическа система. От друга страна управленските маркетингови решения се базират на скритата страна на маркетинговия айсберг - стратегическите решения, определяни от условията на заобикалящата среда. Ето защо тук се прави опит да се покаже не само как се постигат тези решения, но и как се прилагат в действие.
Стремежът е читателят да придобие представа за маркетинга едновременно като бизнес философия и практически ориентиран процес, като стратегически принципи и ключови решения. Важен елемент на логиката на изследването е дистрибуционният стратегически маркетинг.
Целева аудитория на изданието са маркетолози, бизнесмени, учащи се, търговци и посредници, консултанти по бизнес.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg

доц.д-р по ик. Невяна Кръстева е директор на Центъра за външноикономическа подготовка на кадри при Министерство на икономиката. Преподава маркетинг и международен бизнес в СУ "Св. Климент Охридски" и Нов български университет. Член е на Американската маркетингова асоциация и на Европейския съвет по мениджмънт (CECIOS). Специализирала е в Австрия, Русия, Япония, Гърция и Израел.

Ива Петрова е магистър по стопанско управление и асистент по маркетинг в Стопански факултет на СУ "Св. Климент Охридски".