Теория на маркетинга в туризма

Автор: Н.Кръстева и др.

Коментари: 3

Издател Авангард-Прима
Брой страници 144
Година на издаване 2005
Корици меки
Език български
Тегло 198 грама
Размери 20x14
ISBN 9543230811
Баркод 9543230811
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Трите авторки, които Ви предлагат своята книга "Теория на маркетинга в туризма" бяха обединени от няколко предизвикателства, които се очертаха от случаен разговор в междучасие. Набързо разменените мисли се свеждаха до констатации за:
- липсата на подходящ достъпен учебник по теория на
маркетинга в туризма;
- заключението, че щом преподаваме такъв курс трябва да имаме куража и смелостта да предложим учебник, който да е едновременно съдържателен, но и кратък и ясен.

Така стартира проектът, резултатите от който са пред Вас. Нашите цели, поставени с тази книга са:
- да създадем интерес у студентите към изучаването на маркетинга в туризма;
- да очертаем рамката на основните аналитични инструменти, полезни в анализа на маркетинга в туризма.

Водещо за нас беше, че маркетинг и продажби в туризма се различават. Да продаваш е опитът да накараш потребителя да купи. Маркетингът е процесът на откриване на това какво потребителят желае да купи и след това да се произведе, комуникира и дистрибутира този желан продукт. Маркетингът, включително този в туризма, е преди всичко интелигентност, начин на мислене. Възможно е да не знаем отговорите на всички въпроси, но трябва да можем да идентифицираме въпросите, които трябва да зададем и пътя, по който трябва да търсим отговорите.
Авторките

от Nina / дата: 14 авг 2015

Благодаря :)

от Администратор / дата: 14 авг 2015

Изданието е с изчерпан тираж. На този етап от страна на издателството не ни е предоставена информация за предстоящо допечатване.

от Nina / дата: 13 авг 2015

Ще имали учебника в наличност?

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg

Доц. д-р по ик. НЕВЯНА КРЪСТЕВА е член на Американската маркетингова асоциация и на Европейския съвет по мениджмънт. Доцент е по маркетинг и международен бизнес в СУ "Св. Кл. Охридски" и Нов български университет. Има издадени монографии, учебници и статии. Специализирала е в Русия, Австрия, Гърция, Дания, Япония, Израел и Унгария.

Д-р СОНЯ МИЛЕВА е магистър по международен туризъм, специализира бизнес реклама и реинженеринг в туризма. Главен асистент е към катедра Стопанско управление на СУ "Св. Кл. Охридски". Сътрудничи активно в Междууниверситетския център по мениджмънт на качеството и е член на Българската Туристическа Камара. Има издадени над 40 публикации -монографии, учебници и статии.

Д-р ЕЛЕНА АЛЕКСАНДРОВА е магистър по международен туризъм. Следдипломната й специализация е в Германия. Доктор е по маркетинг и реклама. От 2004 г. е главен асистент в Международното висше бизнес училище, Ботевград. Участва в съвместни проекти за разработване и внедряване на интегрирани системи за качество към Междууниверситетския център по мениджмънт на качеството. Има издадени над 20 публикации.