Интерактивният PR

Автор: Юлия Узунова

Коментари: 0

Издател Ромина
Брой страници 102
Година на издаване 2005
Корици меки
Език български
Тегло 209 грама
Размери 28x20
ISBN 9548971895
Баркод 9548971895
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

С цел постигането на по-големи делови резултати акцентът в настоящото изследване е поставен върху стратегическите процеси на интерактивност в корпоративния PR. Предложената концепция за интерактивен корпоративен PR и неговата динамична архитектура се основава на принципите и подходите на нелинейната икономика и практика.
Съобразявайки се с глобалните промени в медийния пейзаж, както и с мобилността на съвременните "публични мрежи" и тяхното намаляващо доверие, можем да изведем базовите компоненти и характеристиките на системата "интерактивен PR". Архитектурната й функционалност е подчинена на нововъзнакващите предизвикателства, свързани с потребността от осигуряването на новата PR бизнесроля, както и със съдържанието и потребностите от финансова метрика и прецизност.
Като начална дискусия в интерактивния PR се търси отговор на дилемата "маркетинг-реклама- PR". Цикличната обвързаност между елементите в тази дилема предполага една нова насока към бъдещето успешно разкриване на приоритетите им в PR комуникациите, но не и на тяхното противопоставяне.
Юлия Узунова

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg