Издател | Икон |
Брой страници | 274 |
Година на издаване | 2005 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 96 грама |
Размери | 15x11 |
ISBN | |
Баркод | |
Категории | Енциклопедии. Каталози. Справочници, Енциклопедии и справочници, Книги |
Комуникациите представляват различни форми на взаимодействие: от обмяната на идеи по време на разговор до дистанционните социални контакти между индивиди, свързани с един и същ информационен източник. В тома "Медии" на енциклопедия ТЕМА на LAROUSSE са представени основите на комуникацията, които простират влиянието си върху масовата публика -т.е. масмедиите. Това са пресата, радиото, телевизията и киното, което е и обект на отделен раздел.
В настоящия том от ТЕМА е представен и един особен вид източник на информация, за който специалистите твърдят, че отдавна е намерил място в комуникацията -става въпрос за рекламата.
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]