Стратегически карти

Автор: Робърт Каплан, Дейвид Нортън

Коментари: 1

Издател Класика-и-стил
Брой страници 466
Година на издаване 2006
Корици твърди
Език български
Тегло 913 грама
Размери 24x17
ISBN 9543270244
Баркод 9543270244
Категории Мениджмънт. Човешки ресурси, Икономика, Книги

Днес мениджърите от всички сектори на икономиката и от целия свят са изправени пред двойно предизвикателство: как да мобилизират човешкия си капитал и информационни ресурси и как да трансформират организациите си по посока на нови стратегии в съответствие с високите изисквания на своите информирани и взискателни клиенти. Компаниите като цяло отговорят на това предизвикателство, като формулират нови стратегии и се пренасочват – чрез деклариране на нови вдъхновяващи мисии и концепции – към предоставяне на увеличена стойност на своите клиенти и партньори. Но сериозният проблем, с който се сблъскват всички организации, остава неспособността им да реализират успешно новите си стратегии.

Стратегическата карта е модел, адаптиран към конкретната стратегия на дадена организация, който описва как нематериалните активи генерират подобрения в ефективността на вътрешните процеси на организацията, които имат решаващата роля за създаване на стойност за клиентите, акционерите и обществото. Читателите могат да се запознаят с приложението на стратегическата карта като средство за синхронизиране на нематериалните активи със стратегическите теми

от иван / дата: 06 мар 2015

безценен подарък за всички занимаващи се с бизнес анализ и БПМ

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]