Издател | Сиела |
Брой страници | 496 |
Година на издаване | 2006 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 763 грама |
Размери | 23x16.5 |
ISBN | 9546499765 |
Баркод | 9546499765 |
Категории | Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги |
Книгата е за всички, които си изкарват хляба с реклама и комуникации - бренд мениджъри; маркетолози; рекламисти; пиармени; художници; фотографи; журналисти; филолози; психолози; социолози; политолози; както и студентите от всички тези специалности.
Това са основните преимущества на книгата:
- Темата й е много интересна и актуална. Рекламистите сексуализират
непрекъснато рекламите на многобройни продукти и услуги. Те са част
от многомилиарден бизнес, който се разраства непрекъснато;
- Описани са много от най-успешните рекламни стратегии и подходи;
- Темата е анализирана и от най-различни гледни точки - рекламни;
семиотични; визуални; психологически; маркетингови и т.н.;
- Наръчникът е илюстриран максимално със стотици от най-добрите
световни реклами в тази област;
- Изображенията са цветни и можем да осмислим цялата книга чрез тях;
- "Сексът и насилието в рекламата" не е досаден учебник, а приятен
практически наръчник, написан леко и с много чувство за хумор.
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]