Web Дизайн: Не ме карай да мисля

Автор: Стийв Круг

Коментари: 0

Издател СофтПрес
Брой страници 204
Година на издаване 2007
Корици меки
Език български
Размери 23.5x16.5
ISBN 9789546855299
Баркод 9789546855299
Категории Компютри и интернет, Книги

Kак да създаваме по-удобни за използване сайтове


За изминалите пет годни от публикуването й са продадените над 100 000 копия. Трудно е човек да си представи някой, работещ в уеб дизайна, който да не е прочел „непреходната класика” в уеб използваемостта на Круг. Въпреки това всеки ден я откриват нови и нови хора. Във второто издание Стийв е добавил три нови глави, издържани в стила на останалите: иронично шеговити и забавни, и все пак пълни с ценни знания и практически съвети – както за новаци, така и за ветерани. Не бива да се учудвате, ако книгата промени изцяло виждането ви за уеб дизайна.



Три нови глави!

• Използваемостта като акт на обществено внимание. Какви са причините хората да напускат уеб сайтовете

• Достъпността, каскадните набори от стилове и вие. Как се постига едновременно използваемост и достъпност

• Помощ! Шефът ми иска от мен да. Противопоставяне на прищявките на шефовете



Докато не прочетох първото издание на книгата, за мен използваемостта беше враг на дизайна. Не ме карайте да мисля! Не ме карай да мисля ми показа как да се поставя на мястото на човека, който използва моя сайт. След като се съсредоточих върху нея за няколко часа и след това прилагах идеите в моята работа в продължение на последните пет години, спокойно мога да заявя, че тя е подобрила уменията ми на уеб дизайнер повече от всяка друга книга.


В това второ издание, Стийв Круг поставя важни оръжия в ръцете на всеки, чиито шефове, клиенти, акционери или маркетингови директори настояват да се направи грешното нещо. Ако проектирате, пишете, програмирате, притежавате или се грижите за уеб сайтове, трябва да прочетете тази книга.

– Джефри Зелдман, автор на Проектиране с уеб стандарти.


Някои книги отварят съзнанието. Не ме карайте да мисля! Не ме карай да мисля е нещо повече: тя отваря съзнанието (и портфейла) на шефа ви за полезността от инвестирането в уеб използваемост. При това го прави бързо, внимателно и с хумор. Не пропускайте да подарите на шефа си едно копие. Още по-добре ще е да се възползвате от намалението за количество и да я поръчате за всички, замесени по някакъв начин с уеб сайта на фирмата.

– Лу Розенфелд, съавтор на Информационна архитектура за World Wide Web.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]