Издател | УИ-"Св.-Климент-Охридски" |
Брой страници | 176 |
Година на издаване | 2007 |
Корици | твърди |
Език | български |
Тегло | 340 грама |
Размери | 24x17 |
ISBN | 9789540724935 |
Баркод | 9789540724935 |
Категории | Графични приложения, Компютри и интернет, Книги |
Монографията предлага нов теоретичен възглед за графичния дизайн - за неговите комуникативни възможности, съвременни цели и функции. В книгата са дефинирани модерните оформителски концепции за всекидневното "излагане на новините", обединяващи писането, редактирането и дизайна, изследователският фокус е насочен към вече актуалния в световната вестникарска практика, но немного популярен у нас "инфосъюз" от снимки, инфографики, текст и дизайн, към пълноценното партньорство между вербални и зрителни елементи. Очертани са най-актуалните световни тенденции в развитието на модернизиращата се качествена преса, анализирано е комуникационното поведение на булевардния печат, развитието му към по-меки, по-гъвкави форми. Изследвани са и световните линии на приближаване на стиловете на основните типологични групи. В книгата се анализират оформителските характеристики на изданията, разпространявани чрез интернет. Лансирана е тезата, че вестникът он-лайн е една нова дименсия на пресата, плод на логичното развитие на всекидневника към модерните форми на "излагане" и дизайн.
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]