Манипулации в комуникацията

Автор: Венцеслав Бондиков
Рейтингът се формира от продажбите в системата на Хеликон

Коментари: 0

Издател Сиела
Брой страници 184
Година на издаване 2007
Корици меки
Език български
Тегло 208 грама
Размери 21x14
ISBN 9789542801177
Баркод 9789542801177
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

"Всеки ден ние се сблъскваме с предизвикателството да убеждаваме някого да направи или да не направи дадено нещо, което считаме за правилно, как да постъпи в дадена ситуация, какво решение да вземе и в крайна сметка да повярва или не в това, което искаме да му внушим. Дали желаем да признаем или не, дали го съзнаваме или не, но ние се опитваме да манипулираме, за да променим крайния резултат, но така, че да бъде по-скоро изгоден за нас.
Често пъти манипулацията е не само неизбежна, но и необходим елемент от човешкото общуване. Защото в много случаи манипулацията е единствения възможен изход в дадена ситуация и в този смисъл тя може да се окаже средство за нашето оцеляване. Тя е част от нашето битие, от нашето ежедневие и не би било пресилено да се твърди, че тя е станала част от нашата човешка природа, нашето "второ Аз". Нещо, без което не можем, нещо, с което сме свикнали, нещо, което използваме, но не искаме да го признаем даже пред себе си.
Но крайно време е да погледнем истината в очите..."

Доц. В. Бондиков

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]