Поведение на потребителя

Автор: Благодатка Маркова

Коментари: 0

Издател Нов-български-университет
Брой страници 206
Година на издаване 2007
Корици меки
Език български
Тегло 188 грама
Размери 21x14
ISBN 9789545354809
Баркод 9789545354809
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Хартиено издание

Наличност: ДА
Доставка: 3 дни

Цена: 10.00 лв.

Учебникът представя поведението на потребителя, индивидуалния потребител, бизнес потребителя в теорията на маркетинга. Акцентът е поставен върху сложната природа на потребителя в качеството му на купувач, клиент и партньор на търговеца. Изведена е връзката между традиционното разбиране на потребителското поведение и актуалната концепция на маркетинга на отношенията. Последователно са разгледани - процесът на вземане на решение за покупка, поведението на индивидуалния потребител, бизнес пазарът и на бизнес купувачите, процесът на вземане на решение за бизнес покупка.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg