Издател | Рой Комюникейшън |
Брой страници | 237 |
Година на издаване | 2008 |
Корици | твърди |
Език | български |
Тегло | 504 грама |
Размери | 23x16 |
ISBN | 9789549335101 |
Баркод | 9789549335101 |
Категории | Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги |
„Майсторите на маркетинга разказват” за днешния завладяващ свят на маркетинга. Авторките на книгата вземат лично интервюта от най-влиятелните мислители на нашата епоха. И така на едно място са събрани актуални възгледи за различни аспекти на маркетинга, придружени с примери за успешни и недотам успешни практики от бизнеса.
„Майсторите на маркетинга разказват” ви представя основните концепции и идеи, от които вие ще сформирате бъдещето на маркетинга.
Филип Котлър
Дейвид Аакър
Жан-Клод Лареш
Реджис Макена
Джон Куелч
Дон Пепърс и Марта Роджърс
Патриша Сейболд
Дон Шулц
Лестър Вундерман
Джак Траут
Ал Рийс
За авторите:
Лаура Мазур е бизнес писател и партньор в „Райтърс фор мениджмънт“, професионална фирма, специализирана в уменията за писане. Бизнес журналист е от 1978 г. Работила е като редактор на британското списание „Маркетинг“ от 1986 до 1989 г. Има многобройни публикации, сред които седмична рубрика в списание „Маркетинг“ в продължение на пет години. Автор е на наръчници за мениджъри за международен маркетинг и комуникации, публикувани от „Иконъмист интелиджънс юнит енд Файненшъл таймс рипортс“.
След като основаха „Райтърс фор мениджмънт“ през 2004 г., тя и бизнес партньорът й Луела Майлс са работили с много организации и личности, писали са Бели книги, водили са обучения по писане и са били консултанти r редактори на много книги. Завършила е икономика в колежа „Смит“ в САЩ, има магистърска степен със специализация в развитието на Съветския съюз от Лондонския университет.
Луела Майлс е бизнес писател и партньор на Лаура в „Райтърс фор мениджмънт“. Започва да се занимава с журналистика през 1976 г. към Асоциацията на потребителите и през 1980 г. се пренасочва към бизнес писането. Главен редактор на списание „Маркетинг“ е от средата до края на 80-те години. Портфолиото й включва статии по разнообразни теми като корпоративна репутация и спонсорство, публикувани от „Мениджмънт тудей“ и „Интернешънъл маркетинг рипортс“. През последните седем години е била редактор на седмичен бюлетин за медии и на множество статии за количествени изследвания.
Ключови думи: Умен маркетинг
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]