Социалното познание

Автор: Владимир Илиев
Рейтингът се формира от продажбите в системата на Хеликон

Коментари: 0

Издател Леге Артис
Брой страници 184
Година на издаване 2008
Корици меки
Език български
Тегло 255 грама
Размери 20x14
ISBN 9789549933901
Баркод 9789549933901
Категории Хуманитарни науки, Книги

Живеенето в риск се превръща в норма на съществуване, а не в изключение. В днешния свят се обръща по-голямо внимание на въпросите за риска и девиантността. Рискът трябва да не се възприема еднозначно било като опасност, било като шанс, и да се приеме рефлексивна позиция за разбиране на всеки риск като съвкупност на отрицателни и положителни характеристики, което е много по-достоверно и разширява възможностите за неговата регулация. От способността ни да се адаптираме към живеене в условия на риск в много отношения зависи дали ще съумеем да превърнем обществото в активен субект на положителни изменения. Така способността за рефлексия на риска и девиантността се превръща в жизненоважно културно и комуникативно средство за оцеляване и постигане на собствените цели. Рефлексивната култура става важна част от цялостната култура на обществото и на индивидите за справяне с живота. Мениджмънтът на риска трябва да бъде насочен към бъдещето.

Книгата "Социалното познание" разглежда рефлексията като инструмент за познание на социалния свят, главно на социални явления, отличаващи се със значителна сложност, като риска, девиантността, конфликта и дискурса. Подходяща е за студенти и научни работници в областите на психология, философия, педагогика, право, журналистика, публична администрация и пр. и препоръчителна и за всички, които се интересуват от социалното познание.

Владимир Илиев е доктор по психология, член на Съюза на учените в България. Работи в областта на социалната комуникация и поведение. Автор е на книгите "Психология на разговора", "Общуването: същност, динамика и развитие", "Риск и общуване", "Комуникативна култура" (съавтор).

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]