Най-новата книга за езика на тялото

Автор: Алън и Барбара Пийз
Рейтингът се формира от продажбите в системата на Хеликон

Коментари: 4

Издател Сиела
Брой страници 416
Година на издаване 2009
Корици меки
Език български
Тегло 370 грама
Размери 21x14
ISBN 9789542804147
Баркод 9789542804147
Категории Приложна психология, Книги

Алън и Барбара Пийз са утвърдени специалисти в областта на човешките отношения и „преподаватели" по ЕЗИКА НА ТЯЛОТО. Книгите им са издадени в тираж над 20 милиона, а създадените по тях телевизионни серии са гледани от над 100 милиона зрители.

Като всеки нов език, и ЕЗИКЪТ НА ТЯЛОТО се усвоява с упоритост и упражнения. На практика НАЙ-НОВАТА КНИГА ЗА ЕЗИКА НА ТЯЛОТО е самоучител, помагало и „речник" за всеки, който желае да усъвършенства себе си и да направи света наоколо по-добър.

Ако се научите да си служите с ЕЗИКА НА ТЯЛОТО, ще се
убедите, че той често казва нещо съвсем различно от онова, което изговаряме, мислим или чувстваме. И ще знаете
• Как да изпращате позитивни сигнали към другите
• Как да разберете, че някой ви лъже
• Как да се сближите с някого
• Как да успеете в интервю или на преговори
• Как да си изберете партньор

Ключови думи: Как общуваме, Доказано добри книги, Хеликон топ 200 2016, Топ 200 2017, ТОП 50 нехудожествена литература 2018, Разгадай другия, Изкуството да общуваме, ТОП 110 на десетилетието, ТОП 110 за 10 години, Бели и червени, ТОП 100 март 2010 - март 2020, Мъжете са от Марс, жените - от Венера, Голямото четене, ТОП 101 Нехудожествена литература 2011-2020, ТОП 201 на десетилетието, ТОП 201 за 2020 година, ТОП 121 Нехудожествена литература 2020, Нови навици и умения, ТОП 101 Нехудожествена литература 2021, ТОП 201 за 2021 година, ТОП 101 нехудожествена 1.01.-30.06.2022, ТОП 201 1.01.-30.06.2022

от / дата: 25 окт 2021

Книгата е доста интересна и описателна. Определено трябва да се чете задълбочено и да се практикуват наблюдения върху хората, за да се усвоят уменията.

от Николай / дата: 27 яну 2016

Каква е разликата с предната книга : Езикът на тялото. Скритият смисъл на думите?

от Администратор / дата: 12 яну 2016

Изданието е налично. Можете да направите он-лайн поръчка чрез активния бутон Купи.

от Самуел / дата: 11 яну 2016

Кога ще е в наличност ?

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]

Знаете ли, че първото впечатление, което оставяме у някого е още при самото ръкостискане? Дали ще ни възприемат като доминиращ или подчиняващ се тип, зависи от начина, по който улавяме подадената ни ръка. За този и други, повече или по-малко познати несъзнателни сигнали, които тялото ни излъчва можем да научим от „Най-новата книга за езика на тялото” на Алън и Барбара Пийз.

От нея разбираме още как да усещаме лъжата, да улавяме подвеждащите сигнали, които ни отправят и как съответно ние да използваме езика на тялото си, за да изтъкнем най-доброто в себе си и да прикрием недостатъците. От тук научаваме и че ако опознаем своите жестове на неувереност, напрегнатост и несигурност и с усилия на волята си ги спестяваме, това ще повлияе в положителна посока на себеусещането ни по време на решаваща среща.

„Най-новата книга за езика на тялото” на Алън и Барбара Пийз е една полезна книга, която ни учи как да показваме себе си в най-добра светлина, как да усещаме манипулацията и да не й се подчиняваме и служи като своеобразно ръководство по етикет в ежедневието. 

Мария Георгиева, Хеликон Бургас

Алън и Барбара Пийз са една от най-успешните двойки писатели в бизнеса. Написали са общо осемнайсет бестселъра – включително десет, които се нареждат на първо място – и организират семинари в до трийсет страни всяка година. Книгите им се продават в над сто страни, преведени са на петдесет и пет езика и са продали над двайсет и седем милиона копия. Те редовно се появяват пред медиите по цял свят и работата им е предмет на девет телевизионни сериала, четири театрални постановки и хитов филм, които са привлекли публика от над сто милиона.
Фирмата им „Пийз Интършешънъл” ООД включва видео филми, курсове за обучение и семинари за бизнеса и правителствени лица по цял свят. Ежемесечната им колонка, посветена на взаимоотношенията ,се чете от над двайсет милиона човека в двайсет и пет страни.