Обърнат маркетинг CRM

Автор: Апостол Мушмов

Коментари: 0

Издател ФорКом
Брой страници 80
Година на издаване 2009
Корици меки
Език български
Тегло 97 грама
Размери 20x14
ISBN 9544641823
Баркод 9544641823
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

CRM е вълшебната абревиатура, която обръща традиционния маркетингов подход от масов в индивидуален, от продуктов в клиентски ориентиран, от движен с много ресурси и ниска възвращаемост, към фокусиран в точното време и място с точната оферта и с възвращаемост, неподозирана до сега.
Управлението на взаимоотношенията с клиента (CRM) е подход, базиран на очакванията за поведението на нашите клиенти. За радост, такъв анализ може да се извърши с общодостъпни програми от типа електронни таблици и от неспециалисти аналитици.
Тази книга отговаря на въпросите “Какво?” и “Как?” да се направи, за да постигнем желания резултат – увеличени приходи от нашите клиенти и намалени разходи за безрезултатен маркетинг. От тук до спечелване лоялността на клиента има една крачка. Крачката на разбиране, ангажираност и отстояване на отправените послания във всяка една точка, където клиентите ни ще се докоснат до нас.
Дали наистина има “друг” маркетинг?

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]