невъзможна
Издател | Нов български университет |
Брой страници | 288 |
Година на издаване | 2011 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 368 грама |
Размери | 21x14 |
ISBN | 9789545356582 |
Баркод | 9789545356582 |
Категории | Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги |
Изданието има за цел да представи особеностите на стратегически значимия елемент на маркетинга - дистрибуционната политика и същевременно с това да създаде практически умения за практическо изграждане на целесъобразни дистрибуционни канали. Теоретичните постановки в темите са обогатени с подходящи примери, казуси и тестове след всяка една от главите. Изданието може да бъде използвано от студенти, които изучават дисциплини, свързани с дистрибуционната политика, практици и изследователи в областта на дистрибуцията.
Надежда Димова е главен асистент, доктор в Нов български университет. Води курсове по «Маркетинг», «Основи на маркетинга», «Управление на продажбите», «Дистрибуционна политика», «Маркетингови проучвания и анализи». Член е на Българската асоциация по маркетинг. Научните й интереси са в областта на маркетинга, невромаркетинга, управлението на продажбите и дистрибуцията.
невъзможна
Изключително несъстоятелно четиво. Няма смисъл да се харчи хартия и пари за такива пасквили.
Нищо не можеш да научиш от такъв учебник или от преподавател като ................... Надя Димова. Язък за НБУ.
Кой и дава възможност на тази леля да пише за "да създаде практически умения за практическо изграждане на целесъобразни дистрибуционни канали"? Това са глупости и провинциални страсти, липса на култура и грамотност и трудно определима пробивност. Ей, НБУ такали учите децата?
Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]elikon.bg