Я, Аксел Роуз! :D
Издател | AMG Publishing |
Преводач | Антоанета Тошева |
Брой страници | 360 |
Година на издаване | 2017 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 462 грама |
Размери | 14x21 |
ISBN | 9789549696523 |
Баркод | 9789549696523 |
Категории | Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги |
Можем ли да преосмислим живота и бизнеса си и същевременно с това да спомогнем за осъществяването на положителна промяна в света? Ричард Брансън вярва, че това е възможно и с присъщия си искрен, убедителен и мотивиращ стил представя на вниманието ни визията си за бъдещето.
“Бизнесът на бъдещето” не е книга за успешното и печелившо предприемачество, каквато бихте очаквали да бъде. Тя е много повече. В нея Ричард Брансън не просто дава идеи и съвети за успешен бизнес, а ни разкрива как от печеливш, да развием процъфтяващ бизнес, който освен това да бъде ангажиран с това да спомогне за разрешаването на сериозни и неотложни проблеми като гладната смърт и епидемиите в страните от Третия свят, глобалното затопляне, изсичането на вековни гори, замърсяването на околната среда и безработицата в световен мащаб. Традиционният бизнес и неговата единствена цел досега – печалбата, са едни от главните причинители за задълбочаването на глобалните проблеми. Дошло е времето това да се промени. И Брансън знае как. Най-доброто, което всеки предприемач трябва да направи, е да каже “Майната му!” на традиционния бизнес и да прегърне идеята за Капитализъм 24 902 – бизнеса на бъдещето. Това е бизнес моделът, който, веднъж възприет, ще донесе не само печалби, но и положителна промяна за целия свят.
Ключови думи: Ричард Брансън, Успехът им вдъхновява, Отново на работа
Я, Аксел Роуз! :D
Много качествено и достъпно като съдържание четиво. Препоръчвам на всички търсещи преплитането между правенето на добро и предприемачески дух - нещо почти невъзможно според БГ стандарта.
Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]
Световната икономическа криза, революциите в Близкия изток и природните катаклизми през последните няколко години доведоха до сериозни сътресения на бизнеса и преосмисляне начина по който трябва да продължи да се развива.
В „Бизнесът на бъдещето“един от световноизвестните предприемачи на нашето време Ричард Брансън показва как времето на бизнеса основан единствено на преследване печалбата е вече история. Нужен ни е новаторски, различен бизнес насочен към социално значими каузи.
В книгата са дадени много примери за големи компании, малки и средни предприятия, които търсят различни начини за използване на ресурсите, така че да бъдат от полза и на обществото и на околната среда, в която развиват дейността си.
Марина Маринова, Хеликон Шумен