С удоволствие я чета, много полезна информация.
Издател | Авангард Прима |
Брой страници | 348 |
Година на издаване | 2013 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 451 грама |
Размери | 14.5x20.5 |
ISBN | 9786191602155 |
Баркод | 9786191602155 |
Категории | Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги |
Проф. д-р по икономика Невяна Стефанова Кръстева е член на Американската маркетингова асоциация и на Европейския съвет по мениджмънт. Професор е по маркетинг и международен бизнес в Софийския университет "Св. Климент Охридски" и в Международно висше бизнес училище. Има издадени монографии, учебници и статии. Специализирала е в Русия, Австрия, Гърция, Дания, Япония, Израел, Унгария и Белгия.
Цел на настоящия учебник е придобиването на разбиране за основните съвременни мърчъндайзингови концепции и принципи - в тяхната сърцевина, а не само на повърхността.
Цялостното съдържание на отделните глави дава възможност за разбиране на естеството на съвременните мърчъндайзингови методи и необходимостта от тяхното приложение; яснота по типовете налични информационни ресурси за различните пазари и възможността да се разберат основните принципи на тяхното приложение в предлагането на стоките на мястото на продажба; да се разбере необходимостта от ясен подбор, адаптация и представяне на стоките на потребителските, бизнес пазарите и на огранизационните пазари. Целите, които се поставят и постигат с настоящия учебник предполагат въпросите и задачите да се усложняват от глава на глава, с оглед постигането на цялостно разбиране и проверка на знанията по изучаваната материя.
С удоволствие я чета, много полезна информация.
Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]