Изключително интересна книга- актуална, модерна, чете се с лекота. Съветвам да я имате.
Издател | Авангард Прима |
Брой страници | 546 |
Година на издаване | 2014 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 693 грама |
Размери | 14.5x20.5 |
ISBN | 9786191603121 |
Баркод | 9786191603121 |
Категории | Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги |
Все още не малко специалисти в областта на здравеопазването и медицината смятат, че маркетингът не е управленска дисциплина, която може да се използва успешно в здравеопазването, производството и търговията с лекарствени продукти и медицински изделия.
Маркетинговите дейности се разпростират и до обществени услуги, каквато е мидицинската помощ, организациите с идеална цел и свободните професии.
Маркетингът е съвкупност от управленски методи, но главно е философия за насочване на лекарствените продукти към потребителя и е средство за управление на здравеопазването.
Маркетингът е специализирано упражняване на професия и управление. Става въпрос за управленски процес, подлежащ на планиране, организация и контрол. Маркетингът - това не е реклама, а медицинска култура, радикално насочена към пациента за задоволяване на неговите потребности. Маркетингът на фармацевтични продукти включва стокова, дистрибуционна, ценова и комуникационна политики, като се занимава с разпространението на лекарствени продукти и медицински услуги.
Настоящото издание поставя две основни задачи: да създаде интерес у читателите и студентите към изучаването на маркетинга и да очертае рамката на основните аналитични инструменти, полезни в практиката на фармацевтичния маркетинг.
Изключително интересна книга- актуална, модерна, чете се с лекота. Съветвам да я имате.
Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]