Издател | УИ "Св. Климент Охридски" |
Брой страници | 280 |
Година на издаване | 2015 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 457 грама |
Размери | 0x0 |
ISBN | 9789540739304 |
Баркод | 9789540739304 |
Категории | Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги |
Книгата изследва стотици от най-работещите и ефективни архетипови стратегии и подходи, като отразява най-доброто и най-новото от световната реклама в това отношение. Предназначена е за всички, ангажирани в сферата на комуникациите - студенти, рекламисти, пиари, маркетолози, филолози, социолози, психолози, политолози, учители, журналисти, художници, фотографи и др.
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]