Издател | Издателска-къща-"Новата-цивилизация" |
Брой страници | 216 |
Година на издаване | 2017 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 273 грама |
Размери | 13x20 |
ISBN | 9789548365963 |
Баркод | 9789548365963 |
Категории | Културология. Направления, Културология, Хуманитарни науки, Книги |
|
Изследването е пилотно за България. Анализира развитието на музеите и медиите като комуникативни центрове за диалог и създаването на съвместни културни продукти и услуги. Разглеждат се модели на музеи и медии в условията на глобализация и информационно общество, културни продукти от взаимодействието и взаимната им комуникация в процеса на модернизация, иновационни трендове и трансформации.
В изследването се съдържат оригинални и находчиви идеи с познавателен характер, допълващи знанието за музеите и медиите в съвременното общество. Освен националните специфики се разглеждат общоевропейски модели за протичане на процеса на трансформациите и законовата рамка, посочени са нови подходи и добри практики. Изследването допълва и систематизира знанието за музеите и /пост/модерните медии, като обогатява националния фонд и може да послужи за бъдещи изследвания и разработки по приложна музеология, културология, обществени комуникации, културно-исто-рическо наследство, обучение на музейни работници и журналисти, краеведчески търсения и др. Книгата е подходяща за студенти, преподаватели, журналисти, музейни и медийни специалисти, служители в администрацията, нестопанския културен сектор, както и за граждани с интереси, свьрзани с културно-историческото наследство, културния туризъм, изкуството и съвременната култура като цяло.
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg