Мениджмънт на развлекателната индустрия

Автор: Ирина Емилова
Рейтингът се формира от продажбите в системата на Хеликон

Коментари: 0

Издател Нов български университет
Брой страници 400
Година на издаване 2018
Корици меки
Език български
Тегло 459 грама
Размери 14x21
ISBN 9786192330163
Баркод 9786192330163
Категории Мениджмънт. Човешки ресурси, Икономика, Книги

В книгата са намерили място теоретико-практическите въпроси, свързани с маркетинга на развлекателната индустрия. Разгледаните проблеми са анализирани в контекста на оперативното управление на развлекателната индустрия, като за постигане на поставената цел е направен опит за типологизиране на развлеченията в туризма. За постигането на произтичащите от тази цел задачи са изследвани множество развлекателни обекти в световен мащаб.

Ключови думи: Промо -30%, Нови книги, нови светове

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]