Креативен отбор

Автор: Кен Косиенда
Рейтингът се формира от продажбите в системата на Хеликон

Коментари: 0

Издател Сиела
Преводач Тодор Кенов
Брой страници 312
Година на издаване 2019
Корици твърди
Език български
Тегло 523 грама
Размери 15x21
ISBN 9789542828662
Баркод 9789542828662
Категории Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги

„Дизайнът на Mac не е неговият външен вид, макар да е част от него. Основното е как той работи“

Стив Джобс

Стотици милиони използват продуктите на Apple всеки ден. Няколко хиляди работят в централата на Apple в Купертино. Но броени единици сядат пред чертожната дъска и участват в креативния процес по създаването на легендарния софтуер на компанията.

„Креативен отбор” е личният мемоар на един от тези хора – Кен Косиенда, високо ценен програмист, който работи по софтуера на iPhone, iPad и браузъра Safari. И работата му се оценява често пряко от самия Стив Джобс, за срещите си с когото той разказва в завладяващи подробности.

Това е история за изкуството на програмирането, но много повече за изкуството на човешкото въображение. В процеса на креативния отбор се сливат вдъхновение, сътрудничество, знания, вкус и емпатия, които в синхрон помагат да се преодолеят всяка криза и препятствие. Иновацията се ражда точно по този начин – и Косиенда отхвърля твърдението, че успехът е 1% вдъхновение и 99% труд. Всъщност трудът е много повече.

Аз бях свидетел и участник в тези времена и промени. Започнах да програмирам за iPhone, когато софтуерните ин­женери и дизайнери по този секретен проект можеха да се поберат в малка заседателна зала. Ако ме попитате за пър­вия iPad, спокойно бих могъл да го нарека К48, вътрешното кодово название, което ние, разработчиците, използвахме, преди Стив Джобс и маркетинговият отдел да изберат съ­щинско име на продукта.

Ключови думи: Как да печелим

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]