42 закона на ПР

Автор: Александър Христов
Рейтингът се формира от продажбите в системата на Хеликон

Коментари: 0

Издател AMG Publishing
Брой страници 96
Година на издаване 2019
Корици меки
Език български
Тегло 148 грама
Размери 15x15
ISBN 9786197494112
Баркод 9786197494112
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

В книгата Александър Христов открива перфектния баланс между сериозността и усмивката в комуникациите. Публикувани първо привидно спонтанно, тези правила са хирургически точни и категорични колкото Законите на Мърфи и имат всички шансове да достигнат тяхната популярност.

Д-р Александър Христов е ПР специалист и университетски преподавател, съосновател на ПР агенция. Опитът му с кампании и клиенти през последните 20 години му е дал много знания, но и уюта на (само)иронията. Иначе спи малко, пише много – и е убеден, че комуникациите могат да бъдат двигател на големи промени в бизнеса и обществото.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]