Рекламата и маркетинговите комуникации по време на черната смърт (коронавируса)

Автор: Христо Кафтанджиев
Рейтингът се формира от продажбите в системата на Хеликон

Коментари: 0

Издател УИ "Св. Климент Охридски"
Брой страници 128
Година на издаване 2020
Корици меки
Език български
Тегло 223 грама
Размери 17x23
ISBN 9789540749846
Баркод 9789540749846
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Книгата е за вас , колеги , които си изкарвате хляба с комуникации – студенти , рекламисти , пиари , маркетолози , бранд мениджъри , филолози , социолози , психолози , политолози , учители , журналисти , художници , фотографи и др.Тя ще ви помогне да станете още по- добри в тези общувания против смъртоносния вирус , защото :
– Авторът е един от най-добрите специалисти в рекламата и другите маркетингови комуникации. Свидетелство за това е , че от 30 години преподава на рекламисти , маркетолози , бранд мениджъри и на студенти в много европейски и други държави.
– Това е първата книга в света по тези маркетингови комуникации.
– В нея се анализира най-доброто и най-новото от световните маркетингови практики в това отношение.
– Тук са изследвани десетки от най-работещите и ефективни стратегии и подходи на маркетинговите комуникации против вируса.

Ключови думи: Коронавирус

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]