Издател | УИ "Св. Климент Охридски" |
Брой страници | 128 |
Година на издаване | 2020 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 223 грама |
Размери | 17x23 |
ISBN | 9789540749846 |
Баркод | 9789540749846 |
Категории | Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги |
Книгата е за вас , колеги , които си изкарвате хляба с комуникации – студенти , рекламисти , пиари , маркетолози , бранд мениджъри , филолози , социолози , психолози , политолози , учители , журналисти , художници , фотографи и др.Тя ще ви помогне да станете още по- добри в тези общувания против смъртоносния вирус , защото :
– Авторът е един от най-добрите специалисти в рекламата и другите маркетингови комуникации. Свидетелство за това е , че от 30 години преподава на рекламисти , маркетолози , бранд мениджъри и на студенти в много европейски и други държави.
– Това е първата книга в света по тези маркетингови комуникации.
– В нея се анализира най-доброто и най-новото от световните маркетингови практики в това отношение.
– Тук са изследвани десетки от най-работещите и ефективни стратегии и подходи на маркетинговите комуникации против вируса.
Ключови думи: Коронавирус
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]