Как да печелим приятели и да влияем на другите в дигиталната ера

Автор: Дейл Карнеги и Брент Коул
Рейтингът се формира от продажбите в системата на Хеликон

Коментари: 0

Издател Кибеа
Преводач Златина Сакалова
Брой страници 316
Година на издаване 2020
Корици меки
Език български
Тегло 353 грама
Размери 13x20
ISBN 9789544748807
Баркод 9789544748807
Категории Приложна психология, Книги

Когато през 1936 г. Дейл Карнеги завладява ума и сърцата на мислещите хора по света с прозренията си, събрани в книгата Как да печелим приятели и да влияем на другите, едва ли си е представял, че през 2020 г. останалите, опитващи се ведро и пълноценно да направляват и да преценяват битието си хуманоиди, ще ги оценят като… вечни.

Защото той не само призовава, а настоява да не губим хуманоидността си – т.е. човечността, която е присъща само нам. Защото само ние – човеците, сме тези, които могат и да анализират, и да оценяват, и да мечтаят, и да съхраняват… и да добротворят.

В бездиханното ежедневие на XXI век, обладано от уж улесняващите технологични чудеса, граничещи с научната фантастика – информация, която идва и се обработва (зависи как!) за части от секундата, сякаш губим същността си и все по-строго се изправяме пред суровото съдилище на собствената си съвест: какво, за Бога, ни направи толкова себични; какво ни капсулира, че да не ни интересуват другите; защо изгубихме интереса и съпричастието си и към себеподобните, и към Вселената; какво ни коства да се зарадваме на успеха на другия, при положение че е част от нас – от всичко най-добро, към което се стремим…

Къде се загубихме По пътя…

Е, докато има кой да ни подсети да четем написаното от Дейл Карнеги – винаги ще сме на правилния път!

Ключови думи: Изкуството да общуваме

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]