Маркетинг в социалните мрежи For Dummies

Автор: Шив Сингх; Стефани Деймънд
Рейтингът се формира от продажбите в системата на Хеликон

Коментари: 0

Издател Алекссофт
Преводач Теофана Петкова
Брой страници 486
Година на издаване 2021
Корици меки
Език български
Тегло 813 грама
Размери 16x23
ISBN 9789546564146
Баркод 9789546564146
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

С разговори си пробийте път към успех в продажбите!

Вие сте независими предприемачи? Или работите в маркетинга? Бихте ли искали? Тогава способността да използвате умело маркетинга в социалните медии е задължителна.

В тази книга двама експерти по тази тема споделят своите познания на лесни за разбиране парчета, като ви помагат да откриете как да се придвижвате в непрекъснато променящото се игрище на социалните медии.

Разпознайте ролята на инфлуенсърите, изберете правилните канали за разпространение, станете убеждаващи, създайте и се грижете за съдържание, научете се да бъдете гъвкави, и вижте как социалните медии се комбинират с другите ви инструменти за маркетинг.

В книгата ще:

подберете най-подходящите за вас канали;
научете най-новите тенденции;
планирайте и управлявайте кампания;
разработете собствен глас;
оценете успеха на кампанията си;
проследявайте клиентите си;
помогнете на клиентите си да ви представят;
избягвайте обичайни капани.

Шив Сингх е главен специалист по маркетинг в Eargo Inc. Преди това е бил SVP по маркетинг във Visa Inc., а преди това е бил Глобален ръководител по дигитализация в PepsyCo Beverages. Той е водещ глас в маркетинга в социалните медии.

Стефани Даймънд е президент на Digital Media Works, фирма, предлагаща е-търговия и помощ в брандинга за бизнеса. Тя също така е автор на Content Marketing Strategies For Dummies.

Ключови думи: For Dummies

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]