Писмата на Джеф Безос. 14 принципа, с които да развиете бизнеса си като Amazon

Автор: Стив Андерсън

Коментари: 0

Издател Кръг
Преводач Бистра Георгиева
Брой страници 264
Година на издаване 2021
Корици меки
Език български
Тегло 337 грама
Размери 14x21
ISBN 9786197625004
Баркод 9786197625004
Категории Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги

Джеф Безос, най-богатият човек на света от 2017-а насам, е всепризнат за бог на електронната търговия. Основаната от него компания Amazon печели първите си 100 милиарда най-бързо, а през годините бизнес интересите му се разгръщат в неочаквани посоки: от закупуването на медийния мастодонт „Вашингон Поуст“ до финансирането на частни космически експедиции.

Всички се чудят на какво се дължи постоянният му и нестихващ успех, но само експертът по технологии и управление на риска Стив Андерсън дава точните отговори.

В „Писмата на Джеф Безос“ американският автор ни запознава с бизнес плана на най-успешната компания в света, като изследва писмата на Безос до акционерите й и дефинира 14-те й принципа на растеж. В някои писма концепциите са очевидни, но в други са дълбоко скрити под повърхността. Едно е сигурно – всички те издигат Amazon до върхове, недостигани от никоя друга компания в историята.

Ключови думи: Знаменитости отблизо, Пътят към парите и успеха, Промо -15%, Пътят към Космоса, Пари и инвестиране, На добър час, випуск 2021, Отново на работа, Есенни страници

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]

Стив Андерсън е експерт по технологии и управление на риска. Има магостърска степен по застрахователно право и над 35 години опит в застрахователната индустрия.

Избран е за един от 150-те най-големи инфлуенсъри в LinkedIn, където е следван от 340 000 човека.

Андерсът се занимава професионално и с публична реч. Богатото му портфолио съдържа презентации на разнообразни теми: бъдещето на технологиите, влиянието на социалните мрежи, различните бизнес модели в интернет и най-вече – как рисковете да се превърнат в предимство.