Брандинг for Dummies

Автор: Бил Киаравале; Барбара Финли-Шенк
Рейтингът се формира от продажбите в системата на Хеликон

Коментари: 0

Издател Алекссофт
Преводач Теофана Петкова
Брой страници 462
Година на издаване 2021
Корици меки
Език български
Тегло 775 грама
Размери 16x23
ISBN 9789546564238
Баркод 9789546564238
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Независимо дали искате да изградите нова марка, да подсилите установена марка, или да поправите нарушена марка, това удобно ръководство ви помага да дефинирате желания имидж на марката си и ви води през целия процес на брандинг. Така че какво чакате? Поемете контрола върху марката си днес!



Създавайте, подобрявайте и поддържайте успешна марка

Брандингът е гореща тема. Той проправя пътя за успеха на маркетинга. Независимо дали искате да изградите нова марка, да подсилите установена марка, или да поправите нарушена марка, това удобно ръководство ви помага да дефинирате желания имидж на марката си и ви води през целия процес на брандинг. Така че какво чакате? Поемете контрола върху марката си днес!

Придобийте поведението си в брандинга - снабдете се с лесни за изпълнение инструкции стъпка по стъпка за изграждане на марка от самото начало, подобряване на съществуваща марка или поправяне на увредена марка;
Ако го изградите... - съвети и шаблони за дефиниране и позициониране на марката си, дефиниране с думи на идентичността на марката си, именуване на марката ви и проектиране на емблемата и девиза ви;
Брандинг за победа - стартирайте (или пуснете отново) марката си, покрийте всички основи в един дигитално свързан свят, ангажирайте аудиторията ви в социалните медии, и рекламирайте, представяйте и публикувайте като професионалисти;
Любов и лоялност - култивирайте последователи и почитатели на марката, придайте стойност и влияние на марката си, и намерете съвети за преглед на здравословното състояние на марката си и провеждане на промяна;
Избягване или поправка на увредена марка - намерете полезна информация за придобиване, защита и отбрана на марката ви юридически и чрез използване.

Отворете книгата и открийте:

Какво, как и кога да брандирате;
Съвети, помагащи да дефинирате характера и гласа на марката си;
Съвети за изграждане на бизнес, продуктови и лични марки;
Най-добрият начин за подпалване на страстта у клиентите;
Как да поправите разрушена марка;
Важността на бързото реагиране, ако марката ви е заплашена;
Десет грешки в брандинга, които да избягвате;
Най-големите истини за брандинга, които да запомните.

Ключови думи: For dummies

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]