Брой страници | 294 |
Година на издаване | 2002 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 320 грама |
Размери | 23.5x16.5 |
ISBN | |
Баркод | |
Категории | Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги |
Като цяло съдържанието на книгата е уникално и непознато за страната ни. Всеки непрекъснато взема решения и прави избор — ежедневно, ежечасно, т. е. човешките действия са плод на избор между възможности. Да преценяваш по-точно и да избираш е двигател на житейското и професионалното поведение на всеки човек. В книгата са описани общодостъпно над 20 класически и съвременни метода за избор (от т. нар. дискретен тип). Но знаем ли винаги как да избираме? Неспециалистите имат рядката възможност да избират подходящата процедура, а специалистите може да се запознаят и с (почти) неизвестни у нас такива. Процедурите са богато наситени с примери.
„За всеки вкус и джоб" има по нещо. Дори гимназиалният запас от знания (по аритметика) е достатъчен за използване на методите. Стилът е олекотен, но без вулгаризация и понижена точност. Книгата е ценна за студентите от всички специалности и задоволява интересите на широка читателска аудитория: ръководители, бизнесмени, консултанти, учени и практици по мениджмънт, стратегии и иновации, икономика, инженерни науки и технологии, проектиране, аграрни науки, психология, право, хуманитаристика, спорт, художество, естетика и др. Книгата същевременно подпомага изграждането на общосистемен мироглед за по-реалистично справяне с предизвикателствата на живота и на прехода.
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]