Издател | Сиела |
Брой страници | 224 |
Година на издаване | 2001 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 160 грама |
Размери | 0x0 |
ISBN | 954-649-402-X |
Баркод | 954-649-402-X |
Категории | Приложна психология, Книги |
„Психология на бизнеса" е важна съставна част от програмата по MBA (Master of Business Administration), като форма за подготовка на мениджъри с висша квалификация. Много от подходите, заложени в нея, са съобразени с тези в учебните центрове на Индиана (САЩ), Бостън Колидж (САЩ), Кент (Англия), Бокони (Италия) и реномирани бизнесшколи, известни с проучванията на тенденциите на човешкото поведение в орагнизациите и мотивацията за ефективна дейност и управление. Книгата е предназначена за активно самопознание в обучението с определен формиращ ефект за участниците в него, с включен инструментариум за анализ и изследвания на явленията от бизнеспрактиката, което я прави източник на идеи и методи за организационно развитие и разнообразие от варианти на тренинги във фирмите и корпоративните структури.
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]