Ефективни инструменти на дигиталния маркетинг в "Бизнес към бизнес" организации

Автор: Мануела Тотева
Рейтингът се формира от продажбите в системата на Хеликон

Коментари: 1

Издател УИ "Св. Климент Охридски"
Брой страници 168
Година на издаване 2022
Корици твърди
Език български
Тегло 415 грама
Размери 17x24
ISBN 9789540753829
Баркод 9789540753829
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Д-р Мануела Тотева е автор, анализатор и лектор в сферата на комуникациите и маркетинга с активна практическа дейност от две десетилетия. През този период участва и управлява проекти и екипи за международни компании от софтуерната индустрия, тежката промишленост, финансите и търговията. Стартира професионалния си път в радио „Алма Матер”, работи като пресаташе на Българската търговско-промишлена палата, след което преминава във вътрешните комуникационни отдели на големи немски корпорации като МЕТРО Кеш енд Кери, Аурубис, САП. Разработва настоящото изследване като докторант в катедра „Комуникация и аудио-визуална продукция” на Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет „Св. Климент Охридски” с ръководител проф. д-р Теодора Петрова и в Техническия университет в Илменау, Германия, с ръководител д-р Андреас Шварц.

Настоящата монография има за цел да систематизира, обобщи и анализира eфективните методи на дигиталния маркетинг в интеркултурна среда в периода 2017–2021 г., с фокус върху комуникацията „бизнес към бизнес” (B2B) в България и Германия. Изданието осъществява изчерпателен преглед на съвременни теоретични разбирания, като паралелно с това са представени релевантни практически илюстрации, придаващи фактически измерения на материята, за да се потвърди научната и приложната стойност на настоящия труд. Текстът систематизира както обширен набор от актуални научни публикации на български, немски и английски език, така и практически опит от първо лице от източната и западната част на Европейския съюз, усвоен в резултат на възможността на автора да набира емпирични данни в международна среда, осигурена от програма Еразъм+ и собствени консултантски проекти.

от Мария П. / дата: 23 мар 2022

Изданието е интересно, хубаво е, че са дадени добри практики от Германия. Софтуерната индустрия е динамична и от тази гледна точка е интересно за работещите в технологичния сектор.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]