Издател | УИ "Св. Климент Охридски" |
Брой страници | 135 |
Година на издаване | 2023 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 182 грама |
Размери | 14x21 |
ISBN | 9789540756387 |
Баркод | 9789540756387 |
Категории | Методика и педагогика, Педагогика, Хуманитарни науки, Книги |
Курсът, като печатно издание, е вдъхновен от потребностите на системата, но най-вече от очакванията и жизнеността на неговите курсисти, от готовността и желанието им да творят образование на бъдещето. Ето защо той разгръща особено практическата част от компетентностната подготовка на учители. Но преди това кратките теоретически модули се разгръщат чрез „Опити“ и критически дискусии, като открояват парадигмалната специфика на подхода, тенденциите на отваряне на образованието и на нов тип интегрирана компетентностно ориентирана методика на обучение. В този контекст се предлагат 4 комплексни практически модуса–задания: компетентностно целеполагане; компетентностно методическо бинарно моделиране на учебни занятия; компетентностна експертиза на учебник; компетентностно иновиране в образованието. Без тази качествена трансформация на образователното самосъзнание компетентностният подход ще е поредното терминологично педагогическо явление, преобличайки все същото статукво на обучението да формира ситуативни знания, умения и отношения.
Приложенията от продукти на курсисти са Портал към образованието на бъдещето, ценен ресурс и за сегашната практика, а те, съ-авторите им – учители на бъдещето.
Авторът на курса, проф. дпн Яна Рашева-Мерджанова, многократно е извървявала пътя, за да го компресира и сподели като модел на компетентностно ориентиран и структуриран учебник – самият той в процес на непрестанно послушание в Бъдното.
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]