Публична комуникация

Автор: Здравко Райков

Коментари: 0

Издател Дармон
Брой страници 224
Година на издаване 2001
Корици меки
Език български
Размери 0x0
ISBN 954-90511-1-0
Баркод 954-90511-1-0
Категории Социология и политология, Хуманитарни науки, Книги

В книгата се разкриват социалните предпоставки за появата на публичната комуникация, историята на нейното развитие и утвърждаване, различията между нея и рекламата, пропагандата и маркетинга, ролята й за формиране на общественото мнение, значението на корпоративната идентичност, изискванията към професионалистите.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg