Издател | Принцепс |
Брой страници | 213 |
Година на издаване | 2000 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 212 грама |
Размери | 0x0 |
ISBN | 954-8067-56-0 |
Баркод | 954-8067-56-0 |
Категории | Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги |
Д-р Едуард де Боно ни предлага техниката на "Мислещата шапка" и възможността да овладеем бялото, синьото, зеленото, жълтото, червеното и черното мислене, т.е. умението да разделяме чувство от логика, творчество от информация, обективност от негативност и т.н. Той е един от водещите световни авторитети в областта на концептуалното мислене и прякото преподаване на мисленето като умение. Създател е на понятието "латерално мислене". Методите на д-р Де Боно успешно се прилагат в някои от най-големите световни компании като IBM, Shell, Procter & Gamble, Bell Telephone и много др.
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]