Увод в мениджмънта на рекламата

Автор: Камен Каменов

Коментари: 0

Издател Лаков-Прес
Брой страници 240
Година на издаване 2000
Корици меки
Език български
Тегло 350 грама
Размери 0x0
ISBN 954-483-047-2
Баркод 954-483-047-2
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Увод в мениджмънта на рекламата" разкрива какво стои зад крайния успешен продукт, с който потребителят влиза в контакт - огромен по обем работа, вследствие на един систематизиран подход и адекватно полагане на рекламните цели. Творчеството в рекламата добива смисъл само когато е подчинено на маркетинговата стратегия и е плод на дисциплинираните усилия на множество рекламни специалисти в съответните области.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]