Краят на рекламата, каквато я познаваме

Автор: Серджо Зийман

Коментари: 0

Издател Фокус
Брой страници 296
Година на издаване 2004
Корици твърди
Език български
Тегло 468 грама
Размери 0x0
ISBN 9547830244
Баркод 9547830244
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

В този бързо събрал овациите на рекламисти, мениджъри и клиенти бестселър Серджо Зийман, славен и дързък – незабравим като маркетинг мениджър на Coca-Cola, оповестява края на сегашните рекламни и маркетингови практики. Той твърди, че хората, които се занимават професионално с реклама, са пожертвали основната си цел: да продават продукта, който рекламират. Вместо това създават дизайнерски рекламни клипове, които печелят награди и конкурси, но не успяват да предадат посланието на търговската марка.
“Краят на рекламата, каквато я познаваме” предлага проверени на бойното поле принципи и прозрения за създаване на действително ефективни рекламни кампании, които могат да изстрелят бизнеса ви напред.

“Докато четях новата книга на Серджо Зийман, разбрах защо списание Time го класира в челната тройка на най-великите рекламисти наред с Дейвид Огилви. Надявам се, че мениджърите и хората на бизнеса ще прочетат тази книга. Ще престанат безцелно да харчат рекламните си бюджети и ще започнат да се занимават с истинския маркетинг и реклама.” - Филип Котлър

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]