Сблъсъкът на поколенията

Автор: Лин К. Ланкастър, Д. Стилман

Коментари: 0

Издател Класика-и-стил
Брой страници 412
Година на издаване 2004
Корици твърди
Език български
Тегло 687 грама
Размери 22x14
ISBN 9549964795
Баркод 9549964795
Категории Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги

Ако работното ви място понякога изглежда като бойно поле, а колегите ви ­ чужди и непознати, не сте сами. Днес има четири различни поколения служители, които взаимно се фиксират с поглед през конферентната маса, и потенциалът за конфликт и объркване никога не е бил по-голям.
Използвайки иронично шеговит и практически подход към базисни бизнес въпроси и разчитайки на интервюта, личен опит и резултати от националното си проучване, Ланкастър и Стилман ви представят задълбочени прозрения за всяко поколение. Традиционалисти, представители на Бейби-бума, Поколение Х, Деца на хилядолетието ­ различни поколения, които за да управлявате трябва да се научите да хвърляте мостове над поколенческите пропасти между тях. Всяко поколение иска да успява. Задавайте им въпроси. Слушайте. Премислете концепцията си за мотивацията. Вече не всеки на работното си място е мотивиран от едни и същи неща. За да извлечете най-доброто от всяко поколение на работното място, ще трябва да сте готови на по-голяма гъвкавост.
Независимо дали сте мениджър, служител, предприемач или висококвалифициран професионалист, ще извлечете осезаема, реална бизнес полза от разбирането на тази жизненоважна форма на разнообразие, която засяга днешното високопроизводително работно място. Книгата е добре обоснована с изследвания, пълна е с полезни насоки и техники, които незабавно могат да се приложат в практиката. Извън работното място тя съдържа ключа към по-доброто разбиране на вас самите, вашето семейство и приятели днес и в годините, които са пред вас.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg