Издател | УИ "Епископ Константин Пресла" |
Брой страници | 220 |
Година на издаване | 2011 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 405 грама |
Размери | 17x24 |
ISBN | 9789545775871 |
Баркод | 9789545775871 |
Категории | Психология, Хуманитарни науки, Книги |
Основни цели на труда са да се аргументира многостранно обективната необходимост и перспективи на маркетинг на отношенията, да се дефинира същността на маркетинг на отношенията, неговия алгоритъм и основни принципи и активности, да се формира мотивация за прилагане на маркетинг на отношенията чрез систематизиране на актуалните потребности ипопуларизиране на позитивни творчески маркетингови дейности, да се посочат механизми как да се реализира маркетинг на отношенията.
Ключови думи: Вдъхновение за пролет
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]