Маркетинг на отношенията - духовен формат

Автор: Труфка Димитрова
Рейтингът се формира от продажбите в системата на Хеликон

Коментари: 0

Издател УИ "Епископ Константин Пресла"
Брой страници 220
Година на издаване 2011
Корици меки
Език български
Тегло 405 грама
Размери 17x24
ISBN 9789545775871
Баркод 9789545775871
Категории Психология, Хуманитарни науки, Книги

Основни цели на труда са да се аргументира многостранно обективната необходимост и перспективи на маркетинг на отношенията, да се дефинира същността на маркетинг на отношенията, неговия алгоритъм и основни принципи и активности, да се формира мотивация за прилагане на маркетинг на отношенията чрез систематизиране на актуалните потребности ипопуларизиране на позитивни творчески маркетингови дейности, да се посочат механизми как да се реализира маркетинг на отношенията.

Ключови думи: Вдъхновение за пролет

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]