Десетте смъртни гряха на маркетинга: Симптоми и решения

Автор: Филип Котлър

Коментари: 0

Издател Locus
Брой страници 138
Година на издаване 2005
Корици твърди
Език български
Тегло 295 грама
Размери 22x14
ISBN 9547830376
Баркод 9547830376
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Маркетингът вече не е ефективен. Новите продукти се провалят главоломно. Повечето рекламни кампании не оставят следа в съзнанието на клиентите. Положителните резултати от директния маркетинг са едва един процент. Вместо мощни търговски марки на пазара властва изобилие от взаимозаменяеми продукти.
Напълно естествено е мениджърите да настояват за по-висока степен на отговорност от маркетинговите си отдели! Всяка голяма маркетингова кампания се нуждае от финансова аргументация. И ако тя не гарантира увеличение на печалбата, бюджетите за маркетинг и реклама си остават първото перо, което компаниите жертват с цел намаляване на разходите си.
Защо не работи маркетингът? В тази книга Филип Котлър разпознава десетте фатални пропуска на съвременния маркетинг:
- Компанията не е достатъчно фокусирана върху пазара и клиентите
- Компанията не достига до целевите си клиенти
- Компанията не следи достатъчно добре конкуренцията
- Не се управляват правилно отношенията с основните заинтересовани групи
- Компанията не е достатъчно гъвкава при намиране на нови възможности
- Неползотворно маркетингово планиране
- Неправилна фирмена политика за предлагане на продуктите и услугите
- Слаби умения по изграждане на марката и комуникацията
- Компанията не е добре организирана, за да осъществи ефективен маркетинг
- Компанията не се възползва в максимална степен от технологиите


"Тази книга ще стане известна като "Единайсетте смъртни гряха". Единайсетият грях ще сполети всеки мениджър, който не я прочете и пропусне да приложи прозренията на Котлъровите десет смъртни гряха на маркетинга"
Роджър Блакуел,
Професор по маркетинг на The Fisher College

"В сегашната безумна надпревара за клиенти и пазари маркетинг специалистите се увличат в нетрадиционни стратегии и неусетно стават жертва на най-обикновените, но фундаментални капани в бизнеса. С присъщия си енергичен и директен подход, Филип Котлър предлага тази книга като най-добрата застраховка за бизнеса ви - това е пътеводител за това, което не трябва да правите."
Дон Пепърс и Марта Роджърс


Филип Котлър е почетен професор по международен маркетинг в Kellogg School of Management на Northern University. Автор е на трийсет книги, сред които и най-революционната "Хоризонтален маркетинг"

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg

Филип Котлър е професор по международен маркетинг в Колежа по мениджмънт Кеllogg при Northwestern University. Професор Котлър е автор и съавтор на 15 книги, в това число Маркетинг Мениджмьнт, Девето издание определена от Financial Times като една от 50-те най-добри бизнес книги, които някога са издавани, Социален маркетинг, Маркетинг обекти и Маркетинг на нациите, публикувани от The Free Press. Членовете на Американската асоциация по маркетинг го определят като лидер в маркетинговата теория. Удостоен е с oтличията Paul D. Converse Award, Steuart Henderson Britt Award, наградата за Изявен преподавател по маркетинг, Приза за Маркетинг постижения, наградата Charles Coolidge Parlin и наградата Преподавател на годината по маркетинг. Котлър е почетен доктор на Университета в Стокхолм, Университета в Цюрих, Атински колеж по икономика и Колежа по икономика в Краков.