Книжарска компания ХЕЛИКОН

работи от 1992 година

За книгите и хората“

 

Книжарници Хеликон предлагат над 40 000 заглавия на български език и се обслужват от квалифицирани книжари. Те работят с единни стандарти, но всяка от тях излъчва свой характер и атмосфера.

 

Логистичен център Хеликон се намира в кв. Казичене, София. Той зарежда книжарници Хеликон, както и търговци и библиотеки от цялата страна, като осигурява: централизирано снабдяване на практически всичко от българската книжна продукция и гъвкаво зареждане – ежедневно за страната и неколкократно през деня за София.

 

Сайтът http://www.helikon.bg/ е създаден през 1998 година и е от първите електронни магазини в България. Той е най-голямата онлайн дестинация за книги и има богато съдържание: видео ревюта, селекции и акценти, платформа за коментари. Разнообразните опции за поръчка и експресната доставка на реално наличните над 40 000 заглавия правят пазаруването на Helikon.bg удобно и бързо.

 

Медии Хеликон

Книжарница е най-консервативната медия на Хеликон. Това е ежемесечно издание от 2003 година в тираж от 40 000 броя. То представя книги и автори, съдържа малък каталог със заглавия, публикува класации и книжарски препоръки.

 

Лира.бг (https://lira.bg) е най-динамичната медия на Хеликон. Сайтът е създаден през 2010 година, за да представя книгоиздаването, книгата и нейните създатели в новини, факти, интервюта и читателски мнения.

 

Радио Хеликон (http://radio.helikon.bg), най-младата и най-стилната медия на Хеликон, се излъчва денонощно онлайн от 2014 година и звучи във всички книжарници Хеликон. На вълните му се борят за внимание музикален и литературно-книжен поток.

 

Награда Хеликон за нова българска художествена проза (http://nagrada.helikon.bg) се присъжда от 2002 година. Условията й разчупват статуквото. Това я прави трудна и различна, и затова високо ценена литературна награда.

 

Класация Хеликон представя най-продаваните сред десетките хиляди книги и се публикува за различни периоди от време обобщена и по раздели. Това прави класацията безспорна и я превръща от статистика в основа за анализи.

 

Медии Хеликон са тематично свързани и се допълват взаимно. Те са добронамерени към потребителите си и ги зареждат с добро настроение, защото не са търговски и не се борят натрапчиво за гласовете им. Те са израз на слогана на Хеликон „За книгите и хората“.

 

 

Още за Хеликон?

Постигнатият пазарен дял и клиентите, превърнали се в предани приятели,

присъствието на Хеликон в много градове и положителният обществен отзвук

са оценка за усилията на компанията да превърне търговията в книжарство

и да приеме пътя си като своя мисия.