Интернет рекламата. Мисията - възможна

Автор: Жюстин Томс

Коментари: 0

Издател Сиела
Брой страници 168
Година на издаване 2005
Корици меки
Език български
Тегло 248 грама
Размери 23x16
ISBN 954649805
Баркод 954649805
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Тази книга е за онези, които някога са се сблъсквали с въпроса "Има ли смисъл да се дават пари за онлайн реклама?", и за онези, които обичат да знаят за какво дават парите си, а също и за:

- шефовете на фирми, които рекламират и ще рекламират онлайн
- шефовете на маркетингови отдели
- рекламистите
- маркетолозите
- дизайнерите
- студентите

Броят на хората у нас онлайн и техният профил са вече достатъчно атрактивни.
Хората търсят информация основно в Интернет.
Онлайн тактиките са по-евтини,
по-ефективни ценово и по-гъвкави от традиционните.
Има много какво да се научи от грешките на другите и от добрите практики.
Новите технологии помагат да се постигне по-голям ефект с по-малко средства.
Онлайн медиите са стабилни, предлагат качествени услуги и адекватни условия за онлайн маркетинг.
Има професионални агенции с опит в областта на онлайн маркетинга у нас.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg