Краят на маркетинга, какъвто го познаваме

Автор: Серджо Зийман

Коментари: 0

Издател Locus
Брой страници 240
Година на издаване 2005
Корици твърди
Език български
Тегло 406 грама
Размери 22x14.5
ISBN 9547830422
Баркод 9547830422
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Професионален и забавен поглед към маркетинга

Българските читатели приеха и харесаха книгите на Серджо Зиймън "Краят на рекламата, каквато я познаваме" и "Бизнес обновяване". За мнозина те вече са се превърнали в настолни четива.
Темпераментният мексиканец, "незабравим като маркетинг мениджър на Coca Cola", умее да представя теориите си забавно, остроумно и убедително.
Крайно време беше да се появи на книжния пазар и най-шумно акламираната книга на този, когото с пълно право наричат "маркетинг магьосник" - "Краят на маркетинга, какъвто го познаваме"
В безпощадния си и до голяма степен самоироничен анализ Зийман разглежда следните теми: Защо привидно добрият маркетинг е безполезен, ако не води до продажби; Защо маркетингът е наука, а не изкуство; Защо една добре аргументирана стратегия е по-важна за успеха отколкото онова, което казват рекламите...
Всеки, който е готов да погледне реалността от гледната точка на практичността и работещите формули на успеха, трябва да забрави самовлюбеното и мистично твърдение, че маркетингът е забулен в тайни, недостижими за околните.
Не, маркетингът е наука, той може да бъде измерван, оценяван. Зийман не само щедро предлага опита си, но го прави професионално и забавно.
Зийман пише: "Цял живот съм бил напорист и любознателен човек, а през по-голямата част от него съм работил като маркетинг мениджър. Настоящата книга се базира на всичко онова, което през годините съм научил от всички тези хора, от всички компании, от цялата изчетена литература, от цялото това наблюдение... Съдържанието на тази книга е онова, което ми позволи да стигна там, където се намирам днес. Мястото много ми допада."
Не е прекалено, ако наречем тази книга учебник по маркетинг. За разлика от повечето учебници тя ще ви спечели по най-приятния начин за маркетинга на 21 век.
Гергана Рачева

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg