Маркетинг - теории, термини, тестове

Автор: Невяна Кръстева

Коментари: 2

Издател Авангард-Прима
Брой страници 242
Година на издаване 2007
Корици меки
Език български
Тегло 320 грама
Размери 20x14
ISBN 9789543232857
Баркод 9789543232857
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Изданието съдържа:
Същност на маркетинга, маркетингова концепция и маркетингов микс
Маркетингова обкръжаваща среда. Маркетингови проучвания
Стратегически маркетинг
Процес на иновации
Маркетингова продуктова /стокова/ политика
Потребителско поведение
Сегментиране
Позициониране на пазара
Маркетингова пласментна политика
Маркетингова ценова политика
Маркетингова комуникационна политика. Комуникационен микс. Интегрирани маркетингови комуникации
Реклама
Връзки с обществеността
Лични продажби
Краткосрочни инициативи за стимулиране на продажбите

от Тъпо / дата: 15 авг 2011

Я, тестове. И решени.

от Люлин Ламбов / дата: 14 сеп 2008

Всъщност заглавието е на друга книга на авторката от 2008г. И корицата е друга. Съдържа тестове , кратки статии с теория и подробен речник по всяка тема, който е удобен, когато четеш за изпит.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg

Доц. Д-р по ик. Невяна Кръстева е члена Американската маркетингова асоциация и на Европейския съвет по мениджмънт. Доцент е по маркетинг и международен бизнес в СУ "Св. Климент Охридски" и в Нов български университет. Има издадени монографии, учебници и статии. Специализирала е в Русия, Австрия, Гърция, Дания, Япония, Израел и Унгария.