Принципи на мърчандайзинга в глобален план

Автор: Д-р Грегъри А. Санд

Коментари: 0

Издател Лаков-Прес
Брой страници 294
Година на издаване 2005
Корици меки
Език български
Тегло 485 грама
Размери 23.5x16.5
ISBN 9544830677
Баркод 9544830677
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Решаваща книга за международния мърчандайзинг на потребителските стоки.

Този практически наръчник изследва подробно скритите принципи на мърчандайзинга, и ги кара да оживеят с фирмени примери от целия свят.

Съдържа доказани системи за установяване, измерване и проследяване на мърчандайзинговите стандарти.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg

Д-р Грегъри А. Санд е изпълнителен директор на Консултанти по международен маркетинг GLOBALTEAM.

Той е консултант по международен маркетинг с богат опит в областта на потребителските стоки. Благодарение на репутацията, която си е изградил като новатор и като динамичен международен авторитет в сферата на мърчандайзинга, знанията му са търсени в целия свят. Обикновено той прекарва 11 месеца в годината в консултации за различни корпорации по цялото земно кълбо.

Публикациите на д-р Санд включват: "Системи за управление на асортимента в търговията на дребно", "Системен подход към ефективните продажби на ниво управител в търговията на дребно", "Професионални продажби на ниво централа на търговска верига", "Как да говорите езика на търговците на дребно" и "Наръчник с формули за магазините за хранителни стоки". Разработил е за своите клиенти GLOBALSCORE международна система за оценка на мърчандайзинга. Преглед на системата е направен в статия в "Бевъридж Уърлд Интернешънъл". Много от публикациите на д-р Санд са преведени на испански, френски, португалски, фламандски, немски, гръцки, японски, китайски, румънски, български и руски език.