Рецепти за успех

Автор: Георги Калагларски

Коментари: 1

Издател Атлантис---ГК
Брой страници 206
Година на издаване 2004
Корици меки
Език български
Тегло 209 грама
Размери 24x16.5
ISBN 9549117421
Баркод 9549117421
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

Мисия на PR технологията е да създава доверие между една корпорация и нейната приоритетна публика. А това е възможно, ако на хората са демонстрирани ясни гаранции, че публичните им интереси са взети предвид при изработването на корпоративните стратегии. Ето защо всяка PR комуникативна програма не е нищо друго, а стремеж да се подпомогне процесът на поява на активно, т.е. действено и позитивно ориентирано към корпорацията обществено мнение. Ако това не стане, то е невъзможна реализацията на която и да е корпоративна стратегия. Тактически цели е възможно да се постигнат, макар и по-трудно, без подкрепа на общественото мнение, но не и стратегически план.
Статуквото на всеки комуникатор стрямо отношението на общественото мнение към него общо взето е динамично - възможно е неутрално (липсва) отношение, негативно отношение, позитивно отношение. Оттук и ролята на PR технологията може да бъде сестематизирана в няколко посоки: създаване на предпоставки за поява на обществено мнение; неутрализиране на враждебно спрямо корпорацията обществено мнение или модифицирането му в посока позитивиране; укрепване на формирано положително обществено мнение; активизиране ("събуждане") на скрито (латентно) обществено мнение.
PR технологията, приложена към света на общественото мнение, изисква много добро познаване на публиката, на социалната обстановка и на тази основа предвиждане на тенденциите в развитието на общественото мнение.
Това предполага точна квалификация и квантифициране на богатото многообразие от фактори, влияещи за неговото формиране в благоприятна посока, но също и на факторите, които могат да доведат до поява на критично или враждебно за порпоративната политика обществено мнение.
Здравко Райков

от SmaRt / дата: 28 ное 2007

Книгата е хубава.
Сборник със статии на доста автори, преподаватели и практици.

Книгата е представена некоректно, като за неин автор е посочен проф. Здравко Райков.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на service@helikon.bg