Лице в лице с медиите. Въведение в медийната психология

Автор: Толя Стоицова

Коментари: 0

Издател Просвета
Брой страници 290
Година на издаване 2007
Корици меки
Език български
Тегло 320 грама
Размери 21x14
ISBN 9789540116761
Баркод 9789540116761
Категории Връзки и съобщения /Комуникации/, Техника, Книги

Представена е модерната история на теорията за комуникациите, свързана основно с прилагането на два подхода. Според първия - психологизма, индивидът е значим източник и арбитър на смисъл,
социално влияние и фокус на реалността. Според втория подход - механизма, всичко се продуцира механично и може да се обясни с механични принципи.
Освен психология анализът включва съчетаването на познания от различни социални области като философия, социология, журналистика и медиязнание, за да интегрира разбирането за личността и различните лице в лице ситуации на всекидневното общуване с не по-малко сложната медийна комуникация, използваща новите дигитални технологии и световната мрежа Интернет.
Теорията е подкрепена и с пример от емпирично изследване, посветено на сериозния проблем за отношението към насилието в медиите на хора
от две твърде различни култури - българската и американската.

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]